Layout by Julia E.

9. tammikuuta 2015

First tattoo


Kävin tosiaan maanataina (5.1) ottamassa mun ihka ensimmäisen tatuoinnin. Oon jo kauan haaveillu tosta leijonasta. Olisin ottanu sen jo 16 vuotiaana, mutta vanhemmat käski odottaa ja vihdoin se on mun kädessä. Mulla oli muutamia paikka vaihtoehtoja esim. yläselkään lapaluuhun taikka olkapäähän, mutta päädyin sitte ottamaan sen tohon kyynärpään alle käden sisäpuolelle. 
Mua pelotti aika paljon enne tota myönnän.. Kyselin kauheesti kaikilta tutuilta että sattuuko se? ja miltä se sitten tuntuu? Voin kyllä ihan kirkkain silmin myöntää, että kyllä muuten sattus. Mulla on kyllä aika matala kipukynnys, ja paikkana toi on tosi arka.
Mutta hengissä selvisin ja täytyy kyllä sanoa että oon enemmän kun tyytyväinen tohon kuvaan. Kävin siis ottamassa ton Turussa TATTOO STUDIO NOBODY:ssa. Ja suosittelen kyllä ihan kaikille tota paikkaa! (:


Mitäs tykkäätte ? (:

4 kommenttia:

  1. tosi kiva! pakko kysyä että onko sen takana merkitystä tai jotain? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) nooo se on mun horoskooppimerkki ja se vaan on jostain tullu et jonkun leijonan itteeni joskus ikuistan. Ja musta toi leijona kuvaa mun luonnetta aika hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Vähä hieno! Saako kysyä et kauan ton tekeminen kesti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tottakai saa kysyä! Oonki näköjään unohtanu mainita sen tossa, mutta n. Tunti - puoltoista :)

      Poista