Layout by Julia E.

6. joulukuuta 2014

Puhelimen kätköistä


Puhelinkuvien postaukset jakaa aika paljon mielipiteitä. Mä kylläkin kuulun siihen porukkaan joka niistä tykkää, sillä ne kertoo mun mielestä aika hyvin arjesta ja puhelimella tulee napsittua aika paljon kuvia. Tossa on muutamia sekalaisia kuvia tästä loppu syksystä. 
Mitä mieltä lukijat ootte tälläsistä puhelinkuva postauksista? 


1. Nrj:n studiolta/toimistosta. Voitin liput Skiexpo messuille ja koska ne ei ikinä tullu mulle kotiin niin käytiin ne ennen messuja tuolta hakemassa. 2. Käytiin Aleksin ja Henkan kanssa tollasessa valokuvakopissa johon sai ottaa rekvisiittaa mukaan. Ihania kuvia tuli (:


3. Lentävä pikkukoira hertta <3 4. Pidettiin muutama viikonloppu takaperin kaikkien tyttöjen voimin pikkujoulut Jennin luona, ihanaa kun kerrankin kaikki oli koossa. Maria <3


5. Minä lähdössä kouluu, kun rakas jäi kuumeilemaan kotiin 6. Eka vuosi pitkiin aikoihin kun ei ostettukkaan suklaakalentereita, toivottavasti tulis voittoja ;)


7. #naturalme 8. #selfiè 


9. Tästäkin kuvasta on jo aika kauan aikaa, olisko ollut halloweeninä kun lähdettiin illan rientoihin. 10. Mun ja edellisen kuvan Jullen romattinen tacosalaatti illallinen 


11. HKI 12. Oltiin torstaina äitin kanssa kattomassa ja kannustamassa meijän ykkösjoukkuetta. Ja kyllä se vaan kannatti, sillä HuKu voitti 3-1!! 


2 kommenttia:

  1. Onks sul liput One Directionin keikalle? (:

    VastaaPoista
  2. Eeei :/ olis kyll vähän tehny mieli mennä, mut en oo kauheesti kuunnellu heijän uusia biisejä ja ei ollu oikee ketää kaverii mukaan lähtijäks :D

    VastaaPoista