Layout by Julia E.

31. joulukuuta 2014

New stuff


Käytiin eilen Henkan pikkuveljen ja Aleksin poikakaverin kanssa katsastamassa myllyn alennusmyyntejä. Ja ihan kivasti siellä aikaa, rahaa ja lahjakortteja paloi, varsinkin jälkimmäisiä. 
Siivoskelin tänään tota mun vaatekaappia pienistä ja vaatteista joita en käytä ja kyllähän sieltä kaks muovipussillista lähti! Oli pikkusen ongelmia, kun vaatteet ei pesun jälkeen mahtunut takasin kaappiin. hupsiiiiiiis Mutta nyt niihin ostoksiin --> !

Alusvaatteita ja perus toppi H&M
2,99€ GINA TRICOT
Mulla ei oikeen ollu hopeita tollasia ''näyttäviä'' kaulakoruja ja hopee on kuitenkin ennemmin se mun väri, kun kulta. Lähtö hinta tässä oli 10€ ja lapun mukaan piti maksaa 5€, mutta kassa löi hinnaksi kuitenkin vaan 3€. Kelpaa mulle!

Toppi 12€ H&M
Tässä on simmonen ''pussi'' tossa alareunassa (kuvia varmaankin lisää myöhemmin). Tykästyin tähän toppiin niin paljon, että meinasin laittaa sen tänään illalla ton korun kanssa, kun lähetään juhlistamaan uutta vuotta.

Hoitoaine 14,95€ ja ripsiväri 11,90€ SOKOS
Oon todennu ton hoitoaineen tosi hyväksi tähän mun permanenttiin, kun se tuppaa menemään takkuun aina yön ja suihkun jälkeen. 
Sattu myös olee ripsiväri loppu ja näin sokoksen lehdessä hyvän alennuksen ton normaali hinnasta (20€). 

Nahkatakki 20€ VERO MODA
Tää oli varmaankin paras löytö kaikista! En tiiä olisinko ees välttämättä pakosta tarvinnu ruskeeta nahkatakkii, mutta en vaan voinu jättää sitä sinne hyllyyn. 

Hyvää uutta vuotta kaikille! (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti