Layout by Julia E.

15. syyskuuta 2014

Jalmari



Mulle kuuluu hyvää. Oltiin viime viikolla luokan kanssa laivalla ja oli ihan kiva nollata kunnolla. Viikonlopullaa vietettiin meijän ''2 vuotispäivää'' Aleksin kanssa. Hän oli mulle yllätykseks järjestäny kartinki ajoo ja sitte käytiin viellä Turun keskustassa syömässä. Mä niin tykkään hemmottelusta (;
Tossa ylempänä on meijän äitin sukulaisen koirasta kuvia ja nytkun tarkemmin mietin en ees muista ton rodun nimeä.. Mutta ei takerruta pikkuasioihin, vaan nauttikaa noista onnistuneimmista kuvista.
Hyvää maananaita kaikki! (:

6 kommenttia:

  1. Oi että miten söpösöpökoira ♥

    http://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytäää vähän ketulta tossa samalla :3

      Poista
  2. Jalmarin Äiti on karjalankarhukoira ja Isä ei oo koskaan ilmoittautunut :)
    Hän on todella söpö tapaus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku nii se oli xd mä muisti et jotai karhu juttuu siin oli😂

      Poista
  3. voi että miten suloinen ♥! nyt tuli koirakuume... :D

    Ps. mun blogissa starttas just kynsipaketin arvonta eli jos kiinostaa niin käy ihmeessä osallistumassa tai ees kurkkaamassa :)!
    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! mulla on ollu se jo hetken aikaa :D kiitos vinkistä! pitääki käydä osallistumassa (:

      Poista