Layout by Julia E.

25. toukokuuta 2013

Mä voitan erän, mut sä hengität mun niskaan



Oltiin eilen Aleksin ja Teemun kanssa illalla heittelemässä Halikossa. Käytiin kans mäkkärillä, jonka jälkeen Olli liitty meijän seuraa ja loppu ilta meni pelatessa ja Shellillä istuskellessa ja lopulta oltiinki Aleksin kanssa meillä vasta kahentoista jälkeen.
Just vast olin se pieni tyttö, joka pääsi yläasteelta pois ja tunsi ittensä nii isoksi kun amis odotti syksyllä ja nyt on 4 työpäivän jälkeen ensimmäinen vuosi takana päin.
Oon koko lukuvuoden aikana muuttunu aika paljon siitä mitä olin vuos sitte, mut ehkä se on vaa ihan hyvä merkki. Amiksen myötä on saanu uusia parhaita kamuja ja hyviä ystäviä, joista en haluu luopua, edes kesälomaksi.
Nyt suuntaan kohti Terhin kotia, sillä meil on tänään siellä sähly joukkueen sauna ilta, josta postausta mahdollisesti huomenna! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti