Layout by Julia E.

7. maaliskuuta 2013

Päivä kuvina


Yritin teille tehä Päivä kuvina-postausta, mutta eipä tästä kauheen hääppönen tullu mutta yritinpäs ainakin! (:

Aamulla siis tosiaan nousin sängystä 6.25.

Sitte katoin itteeni peilistä ja järkytyin vähän ku näin mun hiukset, mutta kyllä mä sitte sain se ruotuu ku laitto suoristusraudan vaan tarpeeks kuumalle. Siinä samassa tein kanssa muut aamutoimet.

Tollaset vaattet löysin tuolta kaapista ja ne oli oikeen sopivat näin kylmälle päivälle!

7.20 lähin kävelemään bussipysäkkiä kohti. Ja toi toinen kuva onkin sitte jo koulusta. Aamulla meillä oli kaks ryhmänohjaus tuntia, toiminnan tukemisen koe, kolme tuntia ensiapua ja puol kolmelta olinkin jo kotona.

Niko ja Julia.

Jossain neljän paikkeella olin hetken Jennan kanssa. Käytiin pyörähtämässä kaupungilla ja sitte Jenna heittiki mut jo kotii ja lähti harkkoihi!

Äsken tulin mun veljen kanssa lenkiltä. Ja nyt oon tässä pikapuolin lähössä Hanhivaaraa kohti salibandy reeneihin!
Tää oli suoraan sanottuna aika surkee päivä kuvina, mutta ens kerralla paremmin! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti