Layout by Julia E.

9. lokakuuta 2012

Oot kaunein päällä maan, niin kaunis ettei sitä voi tajutakkaan


kuningasidea- prinsessa

Se ihana fiilis kun pääset vihdoin kotii raskaan koulupäivän jälkee ja saat vaihtaa ihanat kotivaatteet päälle ja olla iha rauhas! < tota on todellaki kaivattu, kun must tuntuu et koulu vaa vie kaikki mun voimat.. Aina ku meen sinne oon iha puhki ja sit ku tuun kotii nii kyll sit oon iha virkeen silleen ettei väsytä ja tulee taas valvottuu liia myöhää.. Mut tänää meil oli avoimien ovien päivä jonka takii päästiin vast viideltä kotiin. Ja sama jatkuu huomenna, mut silloin meil on ihan ''normaalit'' ajat.
Mut asiast toiseen, luin tänää iha kiinnostuksen vuoks niitten blogien kommenttibokseja, joita seuraan. Ja tajusin sen et ihmiset on tosiaa iha hirveen ilkeitä toisilleen. Yleensä siel on just sellasta et -miks leijut turhista asioista, oot iha ruma, sun blogi on ihan paska.. ymsyms.. Ja suurinosa ketkä ne kommentit oli sinne laittanu on just näitä kaikkien suosikkeja - Anonyymeja.. Ymmärrän sen ettei kaikkien kirjotuksist tarvii tykätä eikä kaikist ihmisist tarvii tykätä, mut miks sit pitää vaivautuu lukeen juttuja mist ei tykkää tai joiden kirjottajist ei tykkää. Mut eniten mua silti ärsyttää täs se et jos sä oikeesti haluut olla toiselle ilkee nii eihä siin oo perjaattees mitää järkee jos sä sen meet anonyyminä laittaan sillee etttei kukaan koskaa tiiä ketä sen oikeesti on laittanu. Et pointtin täs on mun mielest se et jos sä haluut oikeesti sitte olla ilkee ja tuottaa pahaa mieltä sille kirjottajalle nii oo sit ees niin ''mies'' et pistät sinne sen oman nimes! En tiiä mitä te ootte täst mieltä mut näin mä aattelen..


2 kommenttia:

  1. oon nii samaa mielt sun kans noist ku ain pitää just kommentoida jotai paskaaa ja sit viel anonyymil ja sama juttu päteee formis .....

    VastaaPoista
  2. joo mullaki iha samat fiilikset, vittumitäpaskaa!

    VastaaPoista