Layout by Julia E.

13. heinäkuuta 2012

So sick of saying yes sir, yes sir




En oikee keksi mite alottaisin tän! Oon koko päivä miettiny et mitä kirjotan tänne ku tekis mieli kirjottaa jtn niin syvällistä et huhhuh mut taidan säästää teijät siitä.. Mut sen voin sanoo et forever alone kuvaa mua paremmi ku hyvin. Kaikki on aina jossai ja mä oon koneel... Kaverit HOI mis ootte ?! Mutta joo olin eile Katrilla yötä. Valvottii kolmeen, pelattiin minecraftii xd, otetti hienoi kuvii jotka muokattii viel upeemmi niit vähä myöhemmi ja nii vietettii pitkäst aikaa oikee kahestaa laatuaikaa, joka oli kyll kohillaa! Sit tänää oon käyny oikeen kunnon juoksu lenkillä ja miettiny ja pohtinu kaikki turhat ja ei nin turhat asiat miljoona kertaa päässä ja miettiny et mitä oikeesti voin tehä toisin mutta empäs sitte keksiny, mutta joo lopetan tän angstiragetuksen nyt (:
Ainii värjäsin hiukset ja kokeilin tota banaani juttuu. Eli siis banaanii viilto, suklaat sisää ja vartiks grillii! :D

ps. kannattaa maistaa kans sitä et laittaa hilloo ja puurohiutaleit ja sekottaa keskenää! 

2 kommenttia: