Layout by Julia E.

15. kesäkuuta 2012

Hei me lennetään



Nää kaikki kuvat on keskiviikolta ku olin käymässä Vilmalla. Meil oli iha törkeen hauskaa. Puhuttii paljo asioist, leikittii torppatipui, hypittii trampal, otettii mull uus proliikuva facebookkii ja naurettii vatsat kippuras kaikelle iha älyttömälle! Ilalla oltiin viel sit isol porukal koululla pelaa lenttist monta tuntii. Tänää vaa päivä meni suurimmaks osaks töissä ja jalkapalloa pelatessa! Oon ite pelannu fudista kolmisen vuotta mut sitte ku joukkue vaihtu Halikosta Paimioo laji ei ollukkaa enää nii lähellä sydäntä joten se sitte jäi. Mut nyt oon huomannu ettei olis kannattanu lopettaa.. Mut koska oon nii laiska harkois käviä nii ei oo mitää järkee alotottaa enää uusiks.. Mut mun pointti täs oli se et jos harrastatte jotai ja se alkaa vähä tympii nii pitäkää vaiks taukoo mut älkää missää nimes kokonaa lopettako koska kadutte sitä myöhemmi... Nimimerkillä - kokemusta on. Mutta joo huominen päivä vierähtää taas töissä ja ilalla meen Jannelle kattoo leffaa ! Adiooos ihanat! <3

6 kommenttia:

  1. Vooi mikä kisu!=)Sulla on ihana blogi ja paaaljon ihania kuvia!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos (: kaverin leijonahan se siiinä tallustelee ! (:

      Poista
  2. Ihana banneri ja hienoja kuvia!:)

    meant-2-happen.blogspot.com
    XX Elizabeth

    VastaaPoista
  3. niin hieno banneri sulla!:) muutenkin ihanan oloinen blogi:)
    http://ottiiis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kiiitosta vaaan photarilla saa paljon aikaaan (:

    VastaaPoista