Layout by Julia E.

10. huhtikuuta 2012

asdfghj

Aattelin et ku en oo vielläkää tehny sitä 7 faktaa -postausta nii teen sen nyt! Koitin keksii siihe jtn sellasii asioit mitkä ei oo tullu kauhest täällä blogissa esille.

1. Rakastan selata we<3it -sivustoa. Tykkään törkeesti niistä kuvista, mutta silti en postaa pelkillä niillä kuvilla ikinä. Koska mun mielestä sellaset blogit missä on vaan kuvia netistä on tylsiä.


2. Mun serkut(2kpl) ja mun veli on mulle iha älyttömän tärkeitä. Oon aina ollu kateelline niille jolla on monia serkkuja mut nyt ku oon kasvanu nii oon tajunnu et kaks on mulle ihan tarpeeks!<3 (Vanhin-veli, nuoremmat-serkkuja)


3. Rakastan koruja,sormuksia ja rannerenkait yli kaiken! Tykkään käydä vaik iha muutenvaa korukaupoil ihailemas, vaikken mitää olis ostamassakaa!


4. Tykkään käyttää mun pinkkejä reinoja! Ne on iha hirveen lämpöset, ne ei kiristä mistää ja ne voi vaa potkasta jalkaa! ahhhh! (:


5. Mulla on joskus seiskaluokkalla ollu iha törkeen huono omatunto. Ei nyt sillee et olis ollu jotakin masennusta, mut mull tuli hirveesti riitoi koulussa ja loppujen lopuks mulla oli vaan yks kaveri. Koulu jälkee ku tulin kotii mulla oli aina tylsää ja aikaa, koska ei mulla koskaa ollu ketää kaveria jonka kanssa olisin viettäny aikaa. Nyt oon kuitenki suurimmaks osaks saanu kasattuu suurimmat sirpaleet ja nyt elämä taas loistaa! Mutta silti aina ku mulle on tullu kommentti nii pienesti pelkään että se on anonyymiltä jotai negatiivistä.. Eli anonyymit ottakaa selvää asioista ennenku tuutte selittää jotain asiaan kuulumatont! (:


6. Mulla on kauheen vilkas mielikuvitus ja sen takii en pysty/tykkää kattoo kauhuleffoja. Aina ku oon vaikka kerrostalon rappukäytävässä yksin tulee vaa mielee et mitä jos joku kaappaa mut yht äkkii sen tonne asuntoo :D (tiiiän oon outo!)



7. Mulla ja mun poikakaverilla on ''vuosipäivä'' 29.2.2012 eli joo karkauspäivänä! :D


Suurin osa noista asioista oli aika turhia, mutta laitoinpa ne nyt kuitenkin! (:




11 kommenttia:

  1. miro on mun eikä sun<33<3<3<33<

    -roope.

    VastaaPoista
  2. muuten tosi kiva tää postaus, mut voisit pistää noi kuvat silleen että ne ei oo noin epäselviä:) ei se haittaa vaikka ne oliskin yhtä pieniä kun we<3it sivulla, mutta parempi niin kun noin epätarkkoina ja isoina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin kans ite tota että laitanko pieniks mut must se näytti kauheen sotkuselt ku toiset oli ison ja toiset pienin! mut joo kiitti vinkist! (:

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. 1,5&6 kohdat kuvaa mua täysin :D

    VastaaPoista
  5. kuka se kaveri oli, joka sul oli seiskal? :0 (:

    ja joo.. ärsyttää anonyymit jotka tulee huutelee ain kaikkee paskaa, vaiks ei oikeest tiiä asiast mitää!

    VastaaPoista
  6. ai eiks me oltukkaa kavereitaaaaa... ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tarkotin _hyväätosiystävää_ ja tällee ku anonyymi tulee sanoo nii o paha mennä sanoo melkee kolmen vuoden takasii juttui :D

      Poista
  7. http://www.rememberyou-krista.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html käys tsekkaa!;)

    VastaaPoista