Layout by Julia E.

17. tammikuuta 2012

Kuka sä oot ?

Aattelin et ko aina oon selittäny vaa kaikkee mun päivist ja näi, mut silti koskaa en oo kertonu et kuka mä oon?
Eli tähän postauksee sisältyy tieto ku mä oon (:

Eli alotetaa iha perus jutuista. Oon Henna Maria Heikkilä (FB löytyy ;) ja oon syntyny 1.8. -96 Salossa. Pituutta löytyy sellaset 165 cm ja painosta ei sitte puhutakkaa! :D Käyn parhaillaan kouluu halikossa Armfeltin ylä asteella yheksännellä luokalla. Oon aika puhelijas tyttö ja eikä kavereidenkaa saamine oo tuottanu tälläsel moottoriturval mitää ongelmii! Mul on monta toooosi hyvää kaverii mut kaikkie niitte yli menee kyll Jenna-Mari ahonen (: Tutustuttii Jennan kans n. vuos sitte ko oltiii samalla riparilla åressa. Ja no siit asti ollaa oltu tosi läheisii. Sit mut hyvii kavereit on Vilma, Petra, Saija, Janica, Pinja, Amppu, Emma ja Lotta + monia muita. Noistaki monella tytöllä oli ollu oma blogi mut olin liian laiska enkä jaksanu linkittää niitä tähä. Harrastuksiii kuuluu enää vaan toi salibandy, koska lopetin jalkapallon tossa syksyllä. Kuuntelen aika paljon one directionii ja nyt oon rakastunu täysi noihi vuoden 2011 mash-up: peihi. Haaveena olis viel joskus päästä hyppään benji- ja laskuvarjo hyppy! Mut tässä olis nyt tälläset keskeisimmät asiat! Lopuks viel pari ylisöpöö kuvaa ?! :D







Syyy miks tällänen postaus, koska mull ei ollu minkään valtakunnan kuviii normi postausshaibaloo! :D

3 kommenttia:

  1. mist tunnet Lotan ja Pinjan?

    VastaaPoista
  2. kuka sä oot, et ainakaa normaali :DDDDD <3

    VastaaPoista